Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Alternativ till iTunes?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla glada! Jag är relativt säker på att jag inte är den enda som har svårt för iTunes? Finns det inte några trevligare alternativ där ute, så att jag kan synka över musik, ringtones o.dyl. mellan min 1.1.1 iPhone och Windows?

iBrickr sägs inte fungera till 1.1.1 borde det inte finnas någonting annat? iToner har bara kommit till mac vad jag vet och dessutom kan man bara föra över ringsignaler med det programmet?

Ja, det är något som jag också försöker hitta. Men mitt skäl är att jag kör Windows Vista 64-bit och att Apple inte fixat någon drivrutin för iPhonen till Microsofts 64-bitarssystem. Som det är nu så måste jag överföra musik och filmer och grejer till Macbooken innan jag kan få över det till iPhonen

Lider med dig.. Som inte iTunes suger tillräckligt, så skall dessutom drivrutinerna krångla? Stackare.. Hade jag haft mer tid över hade jag skrivit ett eget program, men jag har inte tid nu med småbarn och massor på jobbet.. Hade nästan förutsatt att det kommit något annat program, men det verkar inte så?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-11-02 20:40

Tredjepartsalternativen till iTunes verkar inte ha fixat iPhone än, men håll ett öga på t.ex. Anapod eller YamiPod, eller kontakta dem och fråga om det är på gång.

Det verkar inte som om någon av dem gjort en version till iPhone än, men jag skall helt klart hålla dem under uppsikt! Tack för tipset!

1
Bevaka tråden