Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Crystone+ IMAP + Mail.app

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-01 22:14

Hallå forumet,

Någon som har erfarenhet av leverantören Crystone och IMAP i Mail.app?

Hur jag än gör får jag det inte att funka på Macen. Har provat supporten och det blev det vanliga "Det fungerar hos mig - jag kör PC". Måste lösa det här för att inte sitta med talibanskägget i brevlådan.

Please.

Det fungerade för supporten med dina användaruppgifter också? Det är det de måste testa för att konstatera att felet inte ligger i deras system.

/c

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-02 16:59

Japp, fungerade med mina uppgifter. På min vapendragare till Nokia N95 funkar det också perfa att mappa upp hela härligheten.

Somsagt så är det Mail som inte vill sig. Mappar enbart upp någon form av karantän-mapp?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-06 21:18

Provar att bumpa tråden...

Om inget har en susning, någon som har tips på hur man kan grotta vidare i ämnet IMAP?

  • Medlem
  • Göt-la-borg
  • 2007-11-07 10:40

Jag har också väldiga problem med Crystone!
Mina emailkonton växlar mellan online och offline mesta delen av tiden, så nu har jag änna vant mig att det är så.
Likadant mappstrukturen går inte att få som jag vill med IMAP.

Så fort Björnström får igång sina planer på lite mer business konton, på mac.se så blir det en flytt dit omedelbums..

Att prata med Crystone support är som att diskutera med en vägg...hopplöst.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-07 13:02
Ursprungligen av iMoz:

Jag har också väldiga problem med Crystone!
Mina emailkonton växlar mellan online och offline mesta delen av tiden, så nu har jag änna vant mig att det är så.
Likadant mappstrukturen går inte att få som jag vill med IMAP.

Så fort Björnström får igång sina planer på lite mer business konton, på mac.se så blir det en flytt dit omedelbums..

Att prata med Crystone support är som att diskutera med en vägg...hopplöst.

Illa är det!

Tråkigt för dig att du har problem, skönt för mig att jag inte är ensam ;). Supporten... är ett skämt. Senaste samtalen till dem fungerade piss och jag hänvisades till att sköta konversationen via e-post. Det var en och en halv vecka sedan och fortfarande inget svar.

1
Bevaka tråden