Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vista app för att föra över musik iPod till PC

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Jag har lagt 20 minuter på att söka men hittar inte vilken Win Vista applikation jag kan använda för att föra över all min musik från iPoden till ett tomt bibliotek på min nya laptop. Den förra datorn åkte på HD krasch så jag har all musik endast på Ipoden.

Skulle vara mycket tacksam för hjälp. /N

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-11-01 23:36

Fråga: Vilken iPod pratar vi om?

Det är en 80GB iPod video.

Ursprungligen av bonq:

Fråga: Vilken iPod pratar vi om?

Jag ska testa Anapod idag för den verkar bra. Gillar inte riktigt iTunes. Få se om jag gråter om det misslyckas med överföringen.

Bakgrund: Har inte synkat något mellan iPod på länge pga datorkrasch och dumma iTunes hotar med att tömma iPoden vilket är ruskigt störande.

Idag hatar jag min iPod och Apple. Jag provade Anapod lite idag: ändrade taggar på låtarna på en skiva och browsade runt lite. Nu när jag dockar iPoden och ska lyssna på lite musik så spelar den ca 40 sekunder på en låt för att sedan stanna. Händer på varje låt jag kör.

Nu är jag så less så jag önskar att man köpt en iRiver eller liknande som inte är gjord med tanken att folk är tekniska idioter. Om iTunes inte haft ett jäkla skydd för att jag ska få synka tillbaka all MIN musik till en ny dator så hade livet varit enklare idag...

Nä, nu tar jag min Muvo N200 och går och gymmar. Är aggresiv just nu så det kommer att bli ett bra pass. Jag ser framför ett jäkla meckande för att få ordning på iPod:en och det är tid jag hellre använt till en lugn helg.

PS.
Jag gillar egentligen min iPod men jag har lagt sjukt mycket tid på att få ordning på taggar och annat. Tappar jag det nu så blir det att ha den som bokstöd. Eg. är det väl mitt lilla test med Anapod som sabbat men iTunes/Apple gav mig inget val vad jag förstått av allt jag läst.

Senast redigerat 2007-11-10 18:06
  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-11-02 20:46

Anapod kan köras på Vista men klarar inte de senaste iPod-modellerna än. Yamipod stöder "Windows 98 och senare" och fixar alla iPod-modeller utom touch (och iPhone).

1
Bevaka tråden