Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Capslock och Numlock lyser svagt...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Capslock och Numlock lyser svagt hela tiden... som sagt det liksom är ett svagt grönt fladdersken. Detta syns svagt hela tiden man tänker bara på det när det är mörkt omkring eller när datorn går i viloläge.

Pratade med Apple support och de sa att jag skulle lämna in den för att de kunde inte hjälpa mig. Så fick verkstaden konstatera om det var mjukvaru eller hårdvarurelaterat.

Någon som känner igen sig och vet vad man kan göra åt det? Eller är det bara att skita i denna bagatell?

Tacksam för svar!

Min MacBook gör likadant på Numlock (Caps lock har jag stängt av). Slocknar för stunden om man trycker på den. För egen del känns det inte värt att engagera sig i en sådan liten sak som knappast märks

eh... för mig märks det...har jag inte numlock o capslock "aktiva" så har jag per default att skriva med siffror eller caps. bara att välja liksom...konstigt att det inte är utan per default?

fick ni bort erat?

klarabara:
Vet inte om det är problemet du upplever, men jag uppfattar det som att dina caps och numlock är "inverterade". Du behöver ha dem lysande för att slippa funktionen, rätt?
Detta upplevde jag i alla fall på min MB när jag installerat Leopard. Blev lätt och snabbt av med problemet genom att zappa PRAM. Pröva det.

1
Bevaka tråden