Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Time Machine, TACK!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2007-11-01 11:15

Fick användning av Time Machine för första gången idag.

Skulle fixa och trixa lite med min mobiltelefon (adressbok och kalender) och syncade fram och tillbaka efter att redigerat.

Vips när jag öppnade iCal så vara båda mina kalendrar borta. Putts väck. Då är det gött när man bara går in i /Library/Calender/ och går ett par timmar i tiden och återskapar

Det vara fint det

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-05 01:03

Jag med, hade skrivit upp tre tidpunkter i namnfältet på tre mappar på skrivbordet. Gör detta ibland när jag är stressad. Jag slängde alla tre innan jag skrivit ned tidpunkerna på annat håll. Bara detta tillfälle är värt hela kostnaden för Mac OS X 10.5.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-11-05 06:11

Efter mindre än en vecka fick jag nytta av TM. Råka slänga några foton som är svåra att ersätta eller återskapa.

Ursprungligen av azon:

Fick användning av Time Machine för första gången idag.

Skulle fixa och trixa lite med min mobiltelefon (adressbok och kalender) och syncade fram och tillbaka efter att redigerat.

Vips när jag öppnade iCal så vara båda mina kalendrar borta. Putts väck. Då är det gött när man bara går in i /Library/Calender/ och går ett par timmar i tiden och återskapar

Det vara fint det

Var du tvungen att gå in i mappen? Kunde man inte göra det direkt från Adressbokens fönster? Trodde Apples egna produkter stödde det.

Alla utom iCal, av någon underlig anledning...

1
Bevaka tråden