Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har er fläkt ökat sen uppgradering av RAM?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Har läst i flera trådar på olika forum där folk berättar om hur temperaturen och fläkthastigheten ökar i sina macbooks när de själva uppgraderat minnet från 1gb till 2.
Men är det alltid så att detta händer, eller är det bara en del personer som haft otur?

Rösta gärna, och skriv ett inlägg om vad ni röstade på och vilken minnestillverkare ni köpt minnen från:)

  • Medlem
  • International user
  • 2007-10-29 21:42

Definitivt mer fläkt sen jag tryckte i en till 1 GB sticka. Fast sen lugnade den ner sig när jag installerade Leopard, nu är datorn riktigt trevlig att ha och göra med

Btw, datorn är mycket lugnare när flash är igång också. Bara det gör att Leopard är värt sitt pris..

Ursprungligen av shandar:

Definitivt mer fläkt sen jag tryckte i en till 1 GB sticka. Fast sen lugnade den ner sig när jag installerade Leopard, nu är datorn riktigt trevlig att ha och göra med

Btw, datorn är mycket lugnare när flash är igång också. Bara det gör att Leopard är värt sitt pris..

Intressant att det lugnade sig när du installerade Leopard... Och ja, bara det där med flash är värt mkt...

Uppgraderade från 1- till 3GB, och fläkten har inte ökat.

Ursprungligen av ztaafen:

Uppgraderade från 1- till 3GB, och fläkten har inte ökat.

Vilket märke är det på minnet du satte i?

1
Bevaka tråden