Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: iPhone Nano

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det verkar som om det kanske blir en iPhone Nano:

Holländska GadgetZone.nl via Babelfish: Is dit de 4GB iPhone nano?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-28 09:44

"UPDATE: Our source in the US implores that us the photograph of the ' iPhone nano ' real is and comes from someone who works at Apple."

Troligt att killen skulle sitta med ett fult PC tangentbord om han jobbar på apple

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2007-10-28 10:14

Det känns inte som en apple produkt, den känns som en krympt iPhone, den var alldeles för ful för att vara designad av apple.

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2007-10-28 18:33
Ursprungligen av ahmedmo:

Det känns inte som en apple produkt, den känns som en krympt iPhone, den var alldeles för ful för att vara designad av apple.

?? den ser ut som en iPhone på PRICKEN ju. . är iPhonen för ful för att vara tillverkad av Apple med då eller hur håller det argumentet ??

Mest onödigt nyfiken O:-)

  • Oregistrerad
  • 2007-10-28 23:19
Ursprungligen av basic:

?? den ser ut som en iPhone på PRICKEN ju. . är iPhonen för ful för att vara tillverkad av Apple med då eller hur håller det argumentet ??

Mest onödigt nyfiken O:-)

1.) Ramen är inte alls lika iphone eller ipod touch. Den är för tjock, för silvrik, ser mest ut som krom från från en gammal raggarbil

2.) Skärmen är alldeles för liten för att vara Apple. Ser ut som en 10 år gammal LCD skärm. Ser inte heller ut och ha glas för (Svårt och se dock).

* Apple skulle nog inte sätta dock-kontakten sådär nära kanten, även om det är trångt. Det ser fel ut.

Edit: ja nu såg jag att det var fejekt, men argumenten håller ju ändå

Den ser väl nästan precis ut som den vanliga iPhonen?

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2007-10-28 12:07

Njae.. proportionerna är ju helt fuckade.

Ursprungligen av ahmedmo:

Njae.. proportionerna är ju helt fuckade.

Hur menar du då?

Borde inte tangentbordet bli omöjligt att skriva på?

Borde inte killen ha en Apple tangentbord om källan jobbar på Apple?

//Mästerdetektiven K. Blomqvist

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-28 21:18

Tror inte alls på bilden men däremot starkt på idén.

Håller med Chaosstar kan ju inte vara så roligt att skriva på den där? Eller surfa, fast iosf det kanske bara är en telefon helt utan surf och ipod delen.... med en nummerplatta på baksidan

 Måste! släppa en iPhone nano. Efter att ha haft iPhone i någon vecka nu så:

1. är den lite för stor (förstå mig rätt - den är perfekt - men jag skulle personligen vilja ha en mindre i byxfickan) allra helst hade jag velat ha en som iPod Touch i tjocklek och 2.5" widescreen.

2. den är gedigen MEN aningen tung.

3. man tar den inte med på fest/klubb och inte eller ut i skogen - den känns liksom lite för "delikat". jag har beställt "parkort" så jag kan ha en "skräptelefon" (K610) för vissa tillfällen.

4. för att hänga med och fånga upp stora målgrupper skulle jag även kunna tänka mig att dom behöver släppa en variant med fysiskt tangentbord. även om man lär sig skriva på det virtuella tangentborde - så är jag tveksam till att det blir succee bland vissa sms-vana målgrupper. (denna punkt 4a är dock tveksamt - då mycket av det andra väger upp).

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-28 22:08

Verkar vara en kinesisk mp4-spelare. Se länk: http://www.ioffer.com/i/29700591

1
Bevaka tråden