Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Martin flyttar

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag håller på att flytta (lägenhet alltså) och har fullt upp med det i minst någon vecka till. Därför kan vissa saker bli lidande...(t ex uppdateringar osv på 99mac)...men jag har inte så mycket val.

Ska du flytta med eller är det bara lägenheten du flyttar på?

99mac överlever med dig på halvfart när Bollman levererar sådana tester.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Christian Åhs:
[QB]Ska du flytta med eller är det bara lägenheten du flyttar på?

QB]

Lycka till förresten med flytten och hoppas att du kommer att trivas i ditt nya hem.

[ 09 December 2002, 14:42: Meddelandet ändrat av: Carl.Fredrik ]

Instämmer i lycka till och hoppas att ni är 2 som flyttar ihop, dvs. Du och din mycket trevliga tjej Maria... "har inget val" kan ju betyda något annat men får änndå önska lycka till.

Olle

Finns det några stora starka pojkar som gillar att bära lådor här?

Skoja bara - man är tyvärr van att bära prylar med tanke på det jobb jag har... Hursomhelst har jag inte så stor lägenhet så det är inte så mycket att flytta.

Avtalet är inte klart ännu för nya lägenheten, vi skriver pappren på onsdag om allt går igenom. Då har jag exakt sex dagar innan gamla lägenheten ska vara flyttstädad!

Det kommer vara väldigt frustrerande att vara utan bredband, finns ju risk att det tar någon eller några veckor att flytta mitt Bostream abbonemang...

  • Oregistrerad
  • 2002-12-09 20:27

Får man fråga vart någonstans du flyttar, du lämnar väl inte Sthlm?

Typiskt, jag som nästan är granne med Martin.

Nu är jag färdigflyttad! Har dock inte något bredband ännu - kommer nog ta till början/mitten på Januari innan 2.5 sköna megabit kommer till min lägenhet. JA - jag bor kvar i Stockholm!

Nu är jag tillbaka i Stockholm efter flytt, en vecka i Kalmar och nästan två veckor i Östersund. Fortfarande modem men nu kör jag via airport-stationen iallafall!

Jag håller på att färdigställa kontoret och räknar med att vara igång med alla grejer före lunch idag. Då uppdaterar jag förstasidan och börjar kolla igenom min mail till exempel...

Inom någon vecka kommer Bostream och stoppar in 2.5 Megabit i väggen och då blir allt som vanligt igen.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-07 09:45
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Martin Björnström:
Nu är jag tillbaka i Stockholm efter flytt, en vecka i Kalmar och nästan två veckor i Östersund.

Varit här utan att säga hej? Sicken stil...

Ledsen för det...

Jag har fått igång nätverket nu och har uppdaterat förstasidan på 99mac alldeles nyss. Blir bättre uppdateringar i fortsättningen!

  • Medlem
  • Österåker
  • 2003-01-07 12:46

Vad skönt, jag blir så nervös när min fasta rutiner störs... (och ett senkommet "lycka till med nya bostaden").

Och hur trivs han då i sin nya bostad undrar vi nyfiket?

1
Bevaka tråden