Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa Mac Pro

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min kära dual 1.8 har typ sagt upp sig...kommer inte sakna den speciellt eftersom den knappt orkar jobba med logic 8. Verkar vara slutet för livscykeln för nuvarande mac pro. Nån som har en bra uppfatning om vad som är på gång. Kan man tro på en uppgraderad linup till Leopardreleasen? Tycker att dom som finns nu blir så larvigt dyra när man bygger på dom lite.

Lars

Intels nya procesorarkitektur är väl på ingående så jag skulle råda dig att vänta om du har möjligheten.

Ett alternativ är väl att hitta en dual 2.66ghz med mycket internminne begagnad?

jorå det är klart att det är ett alternativ med en beggad. Däremot lägger jag gärna en extra slant om det är nya maskiner runt hörnet. Kollade lite på macrumors och där är det enligt dom slutet för Mac Pro just nu och man tipsar om att inte köpa. Jag är ingen expert och förstår väll att folk tycker om att fantisera bort, men det kanske ligger lite sanning i det!?

1
Bevaka tråden