Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Säkerhetskopiera bokmärken inför Leopard?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-10-19 13:10

Snart kommer Leopard!
Och jag som inte har några pengar! Satan! Men nästa löning.... DÅ blir det åka av!
Nu till en fråga inför bytet: Hur sparar jag mina bokmärken från Safari och Opera så jag enkelt kan klistra in dom när jag väl får Leoparden?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-10-19 13:16

Importera till Firefox och använd extensionet Foxmarks som håller alla dina bokmärke på deras server och du kommer åt de från vilken firefox som helst med pluginet (+ användarnamn/lösen)

När du väl kört in Leopard, och ifall dina bokmärke försvunnit, importerar du bara i Safari från firefox.

mvh
b0bben

Eller så uppgraderar du till Leoparden (istället för att formatera och installera om) o behöver inte flytta nåt eftersom allt kommer att finnas kvar

I Safari kan du göra såhär:

  • Medlem
  • 2007-10-28 02:47

När jag gjorde min installation så blev det något fel vilket tvingade mej att göra om installationen. Då försvann alternativett att ta med sig informationen om gammal användare. Detta gjorde att alla mina bokmärken har försvunnit:'(

Hur gör jag för att få in de gamla bokmärken som borde finnas någonstans i mappen med tidigare system?

Senast redigerat 2007-10-28 21:55
1
Bevaka tråden