Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vart har de rockande smajlisarna tagit vägen?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-31 08:47

Varför har ni tagit bort rockbandet?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-01-31 08:58

Jaaaa?
Va érom?
De headbangade i takt till nästan alla låtar på senaste "queens of the stoneage" som jag lyssnar till nonstop...
-Ropen skalla, headbangers till alla!

Jag tog med rockbandet för att vi skulle ha en smiley som avslutning på riktigt sköna inlägg <this rocks!> ungefär...

Tyvärr så används den alldeles för mycket, jag har sett exempel på att folk har med den fem gånger i samma inlägg och nyligen var det någon som började sitt inlägg (om något trivialt) med rockbandet.

Därför är dom inte längre kvar hos oss. Turnén går vidare...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-01-31 09:01

Hmm, vi kanske kan få med dem igen nästa turnévända?

Dom är populära men jag ska försöka boka dom snart igen!

  • Medlem
  • 2003-01-31 12:44
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Martin Björnström:
Dom är populära men jag ska försöka boka dom snart igen!

Jippi

  • Medlem
  • International user
  • 2003-01-31 15:06
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Martin Björnström:
Tyvärr så används den alldeles för mycket, jag har sett exempel på att folk har med den fem gånger i samma inlägg och nyligen var det någon som började sitt inlägg (om något trivialt) med rockbandet.

Så där jävla trivialt tycker jag nog inte det var! Dessutom visste jag inte att det fanns en regel som sa att man inte fick börja med rockbandet... Det kanske ni skulle skrivit in i reglerna för forumet.

Lugn lugn. Han förklarade bara att den överanvändes. Det var ingen regel att den inte fick användas hur man själv kände. Men då det blev så mycket så blev det bara en störning.

Inget att vara lessen för

  • Medlem
  • International user
  • 2003-01-31 15:39

Att man tog bort den stör mig inte och jag kan hålla med om att den kanske överanvändes. Nyhetens behag kanske, dessutom var den ju ganska rolig.
Det som störde mig det var att han kallade mitt inlägg trivialt, vilket jag inte tycker att det är, samt att han pekade på att jag började med rockbandet, precis som det skulle vara något allvarligt...

Bra, tycker jag.
Skönt att slippa dem hela tiden.

  • Medlem
  • 2003-01-31 23:49

Dom var ju as coola

  • Medlem
  • Malmö
  • 2003-02-01 00:33

Den här och den här och den här

och den här använder jag ganska ofta. Blir det föremål för utredning måntro? (den sista används inte lika ofta...)

Edit: Jag kan bara inte låta bli...

[ 01. februari 2003, 00:41: Meddelandet ändrat av: PJW ]

1
Bevaka tråden