Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bevaka diskussioner...

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2003-01-30 23:04

Skulle det möjligtvis kunna vara möjligt att markera en tråd så att det blir lätt att bevaka den? Ungefär som man kan göra på Macnytt.
Eller är det bara jag som har dåligt minne? Många gånger hittar jag intressanta diskussioner som jag vill följa men givetvis kommer jag inte alltid ihåg det... Det finns ju en hel del forum här ju

Edit/tillägg: såg precis när jag postade att man kan bli påmind genom e-post men det är inte så jag vill ha det. Vill kunna klicka på "Mina bevakade diskussioner", eller nåt sånt.

/Edit: tog bort rockbandet.

[ 31. januari 2003, 08:42: Meddelandet ändrat av: Martin Björnström ]

Jag ska se om jag kan hitta på något liknande.

ja, vore bra med en indikator på varje diskusion ifall man själv postat något i den tråden, så man kan se direkt ifall man är med eller inte!

Ja! Alltså som bökmärken typ... Dom har ju det hos Apple och jag tror dom har det på spymac.com...

Vore skitbra!

/sny

  • Medlem
  • International user
  • 2003-02-08 23:00

bökmärken...? Jag kan tänka mig att man kan hitta sådana i en svinstia, men hos Apple?

[ 08. februari 2003, 23:01: Meddelandet ändrat av: iMats ]

  • Medlem
  • Gävle
  • 2003-08-08 13:00

JAAA, det vill jag ha!
Tänkte precis skriva ett inlägg om att man inte kan lista sina "Bevakade diskussioner" på sin profil.
Det finns en knapp som tar sort ALLA bevakade disskusioner, men det vill jag inte, vill bara kunna se VILKA som jag bevakar. Just nu har jag ingen aning..

  • Medlem
  • International user
  • 2003-08-08 16:39

Supernajs, har den funktionen funnits tidigare?

Japp. Klicka på "min profil" ovan och nere till höger hittar du "visa alla bevakade diskussioner"

Stort system - många menyer - många funktioner

  • Medlem
  • International user
  • 2003-08-08 20:56

Upptäkte nyss en nackdel med denna funktion och kom samtidigt på att jag sett den innan. Funktionen i sig är det inget fel på men jag skulle gärna slippa mailet man får när det kommer nya inlägg i bevakade diskussioner. Det skulle räcka gott med att bara kunna titta till sin lista. Går det att fixa?

  • Medlem
  • Gävle
  • 2003-08-08 23:26
Citat:

Skrevs ursprungligen av Björnström
Japp. Klicka på "min profil" ovan och nere till höger hittar du "visa alla bevakade diskussioner"

Stort system - många menyer - många funktioner

Men det fungerar ju bara inte!!!
Den listar inte en enda grej!

Jag vill också ha som iMats föreslår. En lista som den MacNytt har så man ser när det kommit nya inlägg i den diskussioner man bevakar. Att få e-mail suger för om jag sitter på jobbet går det snabbare att bara gå in på hemsidan och kolla om det dykt upp nåt, har det inte det behöver man inte kolla mer.

1
Bevaka tråden