Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur är nya Dell 24" för spel och surf?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan

Såg att Dell nu har det årliga erbjudandet på bland annat sina skärmar och säljer därmed den nya 2407WFP-HC för 6980 kr inklusive moms och frakt. Självklart börjar funderingarna poppa upp om det kanske var dax för mig att skaffa en större skärm.

Jag använder min Mac främst till att skriva (word), surfa och spela spel såsom tex WOW. Bildbehandling sker ibland också men det handlar varken om proffsarbete eller om några större mängder. Min nuvarande skärm är en 17 tums Samsung med en responstid på 12ms. Jag har inga problem med vare sig spel eller något annat utan det är snarare bristen på skärmutrymme som stör mig lite ibland. Jag vill gärna kunna lägga upp flera dokument eller fönster bredvid varandra ibland och det kan vara lite knivigt på min lilla skärm. Möjligen skulle jag också använda en ny stor 24 tumsskärm som videoskärm och titta på film när jag känner för det. Utrymmesmässigt borde den motsvara min nuvarande bildrörstv på 28 tum (ej wide).

Jo tack jag har sett den diskussionen men jag är mer ute efter en användarkommentar från någon på detta forumet. Någon som förslagsvis använder skärmen exakt till det jag avser använda den till. Om sedan någon har tips på tester av just denna skärm så får Ni gärna länka till dem med.

1
Bevaka tråden