Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Road to Mac OS X Leopard: - MYCKET intressant artikelserie.

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Som vanligt här på 99mac är det alltid någon annan som länkat till de artiklarna, acke har gjort ett bra jobb i den här tråden: http://www.99.se/aktuella-rykten/223113-nyheter-fran-leopard-intro-3.html

Men det är bra att de lyfts fram för de som missat.

Jag rekommenderar verkligen artikeln om Time Machine.

Lagt till ytterligare artiklar.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-18 21:41

Läst artikeln men är inte så säker på att Time Machine (pretentiöst namn onekligen) verkligen erbjuder så mycket nytt. Nåja, får väl se när min kopia av Leopard väl är hemma i slutet av oktober.

Ursprungligen av hkim:

Läst artikeln men är inte så säker på att Time Machine (pretentiöst namn onekligen) verkligen erbjuder så mycket nytt. Nåja, får väl se när min kopia av Leopard väl är hemma i slutet av oktober.

Det är ungefär som att säga att Mac OS X är intet nytt under solen. Unix, lite mus, fönster och "point and click". Det mesta av det har ju funnits sedan börja på 80-talet..

Time Machine är unikt i hur det tar bort knölet med backuper. (Hoppas jag, vi får väl se den 26e).

Sedan måste man ju köpa sig nätverkslagring med 2 TB utrymme ... men det är inte bara Tie Machines fel.

Lagt till en artikel ... "Road to Mac OS X Leopard Server: Collaborative Info Sharing Services".

Lagt till "Road to Mac OS X Leopard: System Preferences".
Nu är det 14 artiklar.

1
Bevaka tråden