Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nike+iPod och Radio snart till iPhone?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I nya firmwaren av iPhone (1.1.1) så hitar man dessa referenser:

"1.1.1 references both com.apple.mobile.radio and com.apple.mobile.nike"

Jag gissar att "Radio" betyder att man kommer kunna använda Radio Remote som man kan köpa löst, vilket gläder mig! saknar verkligen radio.

http://www.tuaw.com/2007/10/08/announcing-a-preliminary-iphone-1-1-1-jailbreak/

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2007-10-09 08:14

Vad härligt! Jag saknar också radio.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-10-09 08:35

Det måste ju vara internetradio dom syftar på, finns knappast nån FM mottagare som inte hittats i iphonens hårdvara.

  • Medlem
  • 2007-10-09 08:46

Nej men radio remote

Ursprungligen av bonq:

Det måste ju vara internetradio dom syftar på, finns knappast nån FM mottagare som inte hittats i iphonens hårdvara.

Och det finns radiomottagare i dom andra iPodarna?

Ursprungligen av bonq:

Det måste ju vara internetradio dom syftar på, finns knappast nån FM mottagare som inte hittats i iphonens hårdvara.

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/wa/RSLID?mco=7E4EB91E&nplm=MA070

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-10-09 09:43

Aha, ja den kan det ju vara med.

Jag tänkte mig en knapp i "ipod" för internetradio. Som det i itunes. Touchen och iphonen är ju dom första med wlan så det skulle ju funka bra.

Ursprungligen av bonq:

Aha, ja den kan det ju vara med.

Jag tänkte mig en knapp i "ipod" för internetradio. Som det i itunes. Touchen och iphonen är ju dom första med wlan så det skulle ju funka bra.

Skulle nog hellre se Radio remoten, så man alltid kan lyssna på radion, i bussen tex.

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2007-10-09 12:16

Jag hoppas också på radio remote. En uppdaterad och slimmare version hade inte heller varit fel, gärna med inbyggd mikrofon och svarknapp.

testade radio remote från apple store förra veckan, och det funkade inte till min 1.0.2 iphone som var en 7s738 telefon.. fick meddelandet:

"This product is not supported by iPhone"

1
Bevaka tråden