Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Svart

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2002-08-28 00:04

Nu blir jag nästan galen. Eller, rättare sagt, 99mac är galen (galet?) ikväll. Det blir svarta rutor HELA TIDEN. Kan man göra nåt?

Samma här...
jag börjar bli ganska less på detta. Ska det verkligen inte göra något åt denna bugg.

Varför i hela friden fixar inte Microsoft en uppgradering med en buggfix?

Går det inte ändra html-koden i forumet, så den "buggiga" koden elimineras?

/Martin

  • Oregistrerad
  • 2002-08-28 01:02

Finns en del gejer man kan göra, dock måste dessa göras varje gång svartrutorna uppträder. En variant är Kommando-B en annan är Kommando-A en tredje är att klicka till vänster om svartrutan alltså ute på den bruna bakgrunden. Men självklart håller jag med om att man egentligen inte skulle behöva göra detta, och att M$ borde fixa buggen.

[ 28 Augusti 2002, 01:03: Meddelandet ändrat av: PageNotFound. /Per ]

  • Medlem
  • Huddinge, Sweden
  • 2002-08-28 01:56

Lösning: Mozilla

Varför använda en buggig produkt i Mac OS X när Mozilla, Opera, OmniWeb, Chimera/Navigator m.fl gör jobbet?

  • Oregistrerad
  • 2002-08-28 10:21
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Matts E. Lindmark:
Varför använda en buggig produkt i Mac OS X när Mozilla, Opera, OmniWeb, Chimera/Navigator m.fl gör jobbet?

För att dom inte är mindre buggiga, fast på annat sätt. Själv använder jag "Exploiter", då den oftast fungerar "bäst". I ärlighetens namn så finns det ingen riktigt bra browser till OS X ännu. Eller?

Vi lovar att försöka lösa detta. Men just nu jobbas det på en stor uppgradering av forumet, som ni alla kommer gilla väldigt mycket!

Kuligt!
Ser fram emot det.
Bara det kommer att bli som jag vill
j/k.

Gambit

1
Bevaka tråden