Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Omröstningsproblem!!!

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2002-08-27 17:16

Jag är numera seniormedlem. jag trodde att man kunde skapa omröstningar då, men får endast meddelandet att det inte går ("vi är ledsna men du har ingen rätt..." osv). Är det bara jag som är bannlyst eller är problemet av annat slag??

Försök i "omröstningstråden"...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2002-08-27 17:22

Vadå? Ska jag försöka skapa en omröstning där eller??? Det har jag försökt och...det gick ju inte. Nä du, det här bör vara under FEEDBACK då det är det jag behöver. Detta är kanske inget tekniskt problem, det kan ju vara ett moraliskt (tänk om man blivit bannlyst för nåt man sagt!!! ).

[ 27 Augusti 2002, 17:22: Meddelandet ändrat av: PJW ]

Höger musknapp kanske?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-08-27 17:30

Visst, dubbelklicka med höger musknapp, ställ dig på ett ben, hoppa tre gånger på en hundskit, skrik BRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK! och tryck på Crtl-Alt-Delete så ordnar det sig nog. Om det ändå inte funkar får du väl installera om Windows och ringa OnOff och fråga om hjälp.

Eller SIBA. De gör ju så att valniga människor absoult inte skall förstå det tekniska.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-08-27 17:52

Uj uj. Datorer, det är knepiga saker, det. Inget för vanligt folk. Det nog bäst att låta experterna på Siba och OffOff sköta sånt.

Muta S_W med litet vingummi så kanske han skapar en omröstning med sin PC åt dig.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-08-27 18:02

Ja det måste ju funka mycket bättre på hans jättejättefina pc - det har ju massor med megahertz ju.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-08-27 18:04

PJW, det verkar som om det bara funkar att skapa omröstningar i forumet Omröstningar.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-08-27 18:09

Alla är välkomna att starta olika omröstningar i forumet "omröstningar"...de ämnen som inte berör Apple och / eller mac flyttas till lämpligt forum där omröstningen kan fortsätta!

Kom igen - det finns så mycket att rösta om!!!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-08-27 18:16

Obs! Det var ingen kritik mot forumet. Jag bara konstaterade att det är så det funkar.

1
Bevaka tråden