Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Statistik v 1.5

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2002-06-11 14:20

Idé: Det skulle vara kul om man kunde se hur många gånger ett inlägg har blivit läst, inte bara förlita sig på svaren... ( Typ, har 99macs medlemmar tagit till sig informationen? )

[ 11 Juni 2002, 14:21: Meddelandet ändrat av: Jonaz ]

Japp - det är en funktion som jag också saknar. Den finns inte i UBB version 6.3 som vi använder (faktiskt lite konstigt) men den går att "hacka" in genom ett UBB hack.

Jag ska titta närmare på vilka "hack" som vi ska lägga in, det är alltid jobbigt att göra om källkoden för då blir det en massa knep & knåp när man byter version av UBB.

För den som vill veta mer om hur man kan förändra UBB så titta in på denna sida:

www.ubbdev.com

Jonaz: Det är ett bra förslag. Om man inte har fått något svar på sin fråga, men ser att en massa har läst det. Ja då vet man att inte många vet.

Förstår dock Martin, hack är aldrig roligt att ha senare då man ska uppgradera.
Hoppas dock att det ordnar sig.

Jag håller också med. Det är dessutom helt enkelt kul att se hur många som läst ettt inlägg man gjort! Eller se hur många som läst ett visst inlägg innan man bestämmer sig för att "offra ett klick" på det...

1
Bevaka tråden