Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Flera regionala avdelningar

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag gillar att dricka öl och bor i Stockholm och hoppas att 99mac.com kan hjälpa till med det också. Har det diskuterats flera regionala avdelningar på 99mac som tex Stockholm och Malmö för att arrangera träffar? Om inte vill jag alltså föreslå det.

/Ola

Japp - det är på väg!

  • Medlem
  • Lund
  • 2002-10-08 13:27

Det skulle var lite kul att se fördelningen över landet bland medlemmarna. T.ex. länsvis. men det blir väl kanske svårt?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-10-08 13:32

Skulle också vilja svinga en bägare men det känns inte som att Östersund är överrepresenterat här på 99mac, inte någonstans faktiskt.

Fast jag vet att ni alla är avis på oss häruppe

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Linus:
Skulle också vilja svinga en bägare men det känns inte som att Östersund är överrepresenterat här på 99mac, inte någonstans faktiskt.

Ärligt talat tror jag att Umeå däremot *är* överrepresenterat här på 99mac...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-10-08 14:08
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Adrian B.:
Ärligt talat tror jag att Umeå däremot *är* överrepresenterat här på 99mac...

Börjar misstänka en konspiration. William säger att Umeå är Sveriges bästa stad och att det skulle ha något med saken att göra. Jag vet inte, jag tror bara ni har för lite coola saker att göra av pengarna på så ni har råd med Macburkar på ett sätt som ingen annan i Sverige har.

  • Oregistrerad
  • 2002-10-08 14:18

Tycker mig ha sett en hel del aktiva SKellefteåbor också. Men tyvärr väldigt få från Luleå där jag bor.

  • Oregistrerad
  • 2002-10-09 13:28

Luleå är ju en ganska kass stad att vara mac-ägare i.
Ger inte mycket för canon-center här.
Fick väldigt dåligt och nedlåtande bemötande när jag var inne och undrade om en extern brännare till min ibook.
Enda svaret var "inte i den här staden".

Kolla här ! Ett litet projekt jag tänkte dra igång, kartläggning av 99mac´s medlemmar (frivilligt)...

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2002-10-09 16:13

Ajaj, Andersson, det var inte bra. Den länken fick systemet att sparka bakut!

  • Medlem
  • 2002-10-09 17:54
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: bollman:
Ajaj, Andersson, det var inte bra. Den länken fick systemet att sparka bakut!

Jepp skumt.. "Hack attempt logged: attempting to open topic file that is not in proper format. ()
"

undra för att det är rekursivt länkat?

  • Medlem
  • Piteå
  • 2002-10-09 20:57

nämen! 2st från luleå! nu vet jag att vi är minst 3st i luleå området iaf...kanske vi skulle ha ett maclan?

Whata xxxx

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Andersson:
Kolla här ! Ett litet projekt jag tänkte dra igång, kartläggning av 99mac´s medlemmar (frivilligt)...

och jag kom hit:

Hack attempt logged: attempting to open topic file that is not in proper format. ()

1
Bevaka tråden