Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lite hjälp med att "samla ihop bibliotek"

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, jag har ett problem. Jag har beslutat mig för att "sammla ihop" mitt bibliotek(Consollidate heter det på engelska). Problemet är ganska enkelt att skiva, men kanske svårare att lösa: Det går inte att kopiera. När jag trycker på Consollidate så arbetar den ett litet tag, men sen så kommer det upp en ruta att ett okänt fel har dykt upp(-50 heter det tydligen). Har ni några tips om vad jag ska göra?

Jag använder Windows XP(om ni inte märkte det vid den otroligt kryptiska felkoden) och ska flytta över "bibblan" till en extern HDD.

Tackar på förhand// Dr Muu

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2007-10-02 21:31

Det finns 1000 Windowsforum och du väljer att ställa en Windowsfråga på ett av få Macforum :-D. Du är excentrisk - det gillar jag. Tyvärr har jag ingen susning om vad du talar om och kan inte hjälpa dig. Men allldeles strax kommer nog ett svar även här.

Kan ju "Försvara" mig med det här: man dras till det man tycker om. Och jag tycker *Inte* om Windows...Sen så är jag tankspridd och excentrisk , ja.^^

Och när man tänker efter var det kanske lite dumt att skriva det här, men det är ju här jag fått all annan hjälp med iTunes så...

Sådär, det var en fil som inte hittades. Det fick jag ju självklart reda på genom (-50)....Tack alla som tänkte på något bra svar

1
Bevaka tråden