Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte svara på inlägg i Köp/Sälj!

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När jag försökte svara på en radannons i köp och bytesforumet så sa forumet att jag inte hade tillräckligt med behörighet trots att jag tryckt på svara knappen

Man kan inte svara på annonserna, skicka mail eller ring till säljaren/köparen istället.

På 99musik går det fint Johan.
Var du annorstädes Lindholm?

Ursprungligen av eskimo:

På 99musik går det fint Johan.
Var du annorstädes Lindholm?

Antar det gäller 99mac forumen. De tillåter inte att man svarar i tråden.

http://www.99.se/mac-koepes-bytes/
http://www.99.se/mac-saeljes/

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2007-10-02 19:39
Ursprungligen av Lindholm:

När jag försökte svara på en radannons i köp och bytesforumet så sa forumet att jag inte hade tillräckligt med behörighet trots att jag tryckt på svara knappen

Man får inte mera behörighet bara för att man trycker på en svara-knapp. Så är det inte tänkt att tanken med behörighet ska fungera.

Till moderatorerna: kanske på sin plats att lägga till en notis/blänkare om det i respektive forums klibb-inlägg?

  • Medlem
  • 2007-10-02 20:13
Ursprungligen av frazze:

Till moderatorerna: kanske på sin plats att lägga till en notis/blänkare om det i respektive forums klibb-inlägg?

Fixat.

He he, minns när det var möjligt att svara på inlägg i köp- & säljesforumen. Var och varannat inlägg besvarades med hånfulla kommentarer om säljarens förmåga att kraftigt övervärdera sin "gamla ögonsten".

  • Medlem
  • 2007-10-03 13:49

På 99musik så fungerar det bra med kommentarer kring det man köper och säljer. Har en person en undran kring något och gör ett inlägg så är det säkert minst tio till som var intresserade av samma fråga.

Och jo, självklart ifrågasätts prissättningar ibland, men det görs på ett bra sätt.

Och att kommentera prissättningen tycker jag är positivt. 99musik är rätt familjärt, och ingen vill ju se att någon i familjen blir blåst. Så det är justa priser som gör alla parter glada i regel. Självsanering.

Vilket var just det som inte fungerade på 99mac. Därav regeln.

  • Medlem
  • Solna
  • 2007-10-03 20:05

Kan man lägga upp annons här? Har en iPod 3G om folk vill köpa delar har ex ett ganska nytt och schysst batteri...försökte också lägga upp en annons blev tokig det borde ju finnas något sånt.

1
Bevaka tråden