Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Veterantest: ser du skillnaden?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det här är egentligen ett onödigt inlägg, men jag tänkte att det kanske kunde roa någon Veteran där ute.

- Idag har vi ändrat på en färg på 99mac.com. Färgskillnaden syns i forumet. Det är inte en stor skillnad men den är viktig. Vet du vilken färg vi ändrat?

Jag är tydligen färgblind idag.

Kan det vara de bruna tabellraderna som innehåller forumrubriker? (nyhetsforum, branschfoum etc etc)

  • Medlem
  • 2003-01-08 10:32

Det är min gissning också. Mina citera- och redigeraknappar har försvunnit... är det också en ny finess?

Inga rätt ännu. Det är inte lätt - men vissa är ju här 13 gånger om dagen så då kanske, kanske dom gissar rätt.

Varannat inlägg i en tråd är ju vitt. Nu är det helvitt (#FFFFFF) istället för nästan vitt (#f7f7f7) som det var förut.

HELT OTROLIGT!

Det är rätt!

Vi ändrade det för att vi ska kunna lägga in bilder i inläggen utan att det blir fula kanter. Inte lika mjukt men det blir fräschare. Bra jobbat!!

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Adrian B:
Varannat inlägg i en tråd är ju vitt. Nu är det helvitt (#FFFFFF) istället för nästan vitt (#f7f7f7) som det var förut.

Adrian: Stäng av datorn en liten stund och gå och sätt dig och ta en koppa kaffe för sånt ska man inte kunna se.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-08 11:49

Tror han fick insider-information

He he, kanske ingen merit att svara rätt på den frågan...

Det var när jag skulle göra avatar som jag noterade färgerna, för jag ville att min avatar skulle tona så bra som möjligt mot både den vita och den grå färgen.

1
Bevaka tråden