Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är jag blind eller dum eller bådadera?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag fattar inte hur man redigerar ett inlägg i efterhand här på 99mac. Ofta har jag mycket stavfel i mina texter.
Sedan begriper jag inte hur jag ser till att få ett meddelande per e-post när någon svarar på mitt inlägg...

Är jag dum eller korkad?!

Redigerar inlägg: Klicka på ikonen med pennan, bredvid citationstecknen.

Mail när någon svarar: Kryssa i rutan "Påminn via e-post: skickar ett mail till dig när någon svarar. " under Alternativ ... när du skapar en diskussion.

Så ... du är vare sig dum, blind eller korkad ... bara inte så observant

[ 02 Oktober 2002, 23:29: Meddelandet ändrat av: Massebasse ]

Lite blind...

Ett förtydligande om e-posten: det går bara att få e-post om man själv startat diskussionen. Det går inte att få om man bara postar i en annans tråd.

Och vad gäller felstavningar så kan jag rekommendera "Förhandsvisa inlägg", det är ett bra sätt att korrläsa ett inlägg. Fast jag vet hur lätt fel slinker igenom ändå.

Alltså, föut var dte lättare, då stod det bredvid ikonerna vad de betydde, men detta var borta en varm dag

Det finns ju svensk rättstavning på systemnivå i Jaguar. När får man se en browser som ger stöd för detta måntro... eller finns det redan?

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Anders Täpp:
Det finns ju svensk rättstavning på systemnivå i Jaguar. När får man se en browser som ger stöd för detta måntro... eller finns det redan?

OmniWeb.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Christoffer Larsson:
Alltså, föut var dte lättare, då stod det bredvid ikonerna vad de betydde, men detta var borta en varm dag

Japp, när vi uppgraderade forumet så skrevs bilderna över. Skicka lite PM till Mats "venger" Björnström så ska ni nog få tillbaka bilderna asap.

Tak! Eller rättare tack! för dessa upplysningar. Jag har trevat runt den där pennan med musmarkören mången gång, men i statusraden står någon kod som bl a innehåller "reply_num" så jag antog att det var om man ville svara någon...

[ 03 Oktober 2002, 11:20: Meddelandet ändrat av: Leander Lindahl ]

1
Bevaka tråden