Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple användargrupper i Svedala

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Nacka
  • 2002-10-02 20:07

Var inne på Apples hemsida aldeles nyss och såg texten "Apple användargrupper - Du är inte ensam! - Gå med i ett nätverk du också!" i Hot News raden.
Blev lite nyfiken på om man kunde hitta 99mac den vägen. Har ju sett 99macs MUG sida hos Apple i tidigare diskussioner så det skulle ju vara logiskt.
När jag väl klickat mig fram till listan såg jag till min förvåning att 99mac.com inte fans med! Dom enda som användargrupperna som enligt sidan fanns i Sverige är:

Filantrop Network - Stockholm
Got-a-Mac – Göteborg
MacLin – Linköping
MacPeking - Stockholm
MacSverige - Norrköping
MacUm - Umeå
Mac-mot-Strömmen – Motala
Panzar – Motala
PM – Örebro
Ömac – Örnsköldsvik

Gå till sidan

Är det något hårklyveri om att 99mac inte är en Apple användargrupp utan en MUG(vilket väl är samma sak?), eller är det helt enkelt en tabbe ifrån Apple/99macs sida?

/arvid

Nja, vi är med på deras internationella sida istället:

99mac på Apple.com

(hur många av er har sitt mobilnummer på Apple.com?)

Allvarligt talat så kanske vi skulle maila till Apple och be dom lista oss också. Vi har väl typ tre gånger så många medlemmar som alla andra tillsammans

  • Medlem
  • Nacka
  • 2002-10-02 20:48
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Martin Björnström:
Nja, vi är med på deras internationella sida istället:

99mac på Apple.com

(hur många av er har sitt mobilnummer på Apple.com?)

Allvarligt talat så kanske vi skulle maila till Apple och be dom lista oss också. Vi har väl typ tre gånger så många medlemmar som alla andra tillsammans

Det vore ju bra. Det är liksom under Sverige man, som dum användare(jag alltså

), letar först...

Skulle nog tro att vi är livligast också! Kan inte tänka mig att det är lika mycket aktivitet i någon annan MUG.

/arvid

1
Bevaka tråden