Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inläggsräknaren...

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

... lite skum. Om jag skriver två inlägg i samma tråd får de samma värde i "Antal inlägg" (se bild). Är det bara ett ofint sätt att påstå att jag skriver för mycket, eller...?

Är bara att antalet är liksom en del av din profil Därför visas din total - inte vilket i turordningen varje inlägg är....

Anders

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Anders Ingelstam:
Är bara att antalet är liksom en del av din profil Därför visas din total - inte vilket i turordningen varje inlägg är....

Anders

Tyvärr Anders, den där förklaringen förstod inte ens jag och jag är i alla fall 99mac-beroende

Testar för att förstå....

Nu förstår jag

Förklaring till andra!
Mitt första inlägg i denna tråd fick nummer 1333, då visas detta antal inlägg på alla inlägg som jag gjort. Vare sig det var då jag gjorde detta eller på de inlägg jag gjorde för ett år sedan.
M.a.o. antalet inlägg är del av din profil och visas med aktuellt antal inlägg vare sig man tittar på det senaste inlägget eller på inlägg som var gjorda för länge sedan.

Det var inte mycket redigare...

Siffran visar helt enkelt totala antalet skrivna inlägg. Alltid.

Trodde alla fattade det ungefär ikring när de skrev inlägg tre...

En del av oss är tröga och/eller har dåligt minne. Det var länge sedan man skrev inlägg 3...

*S*

Jo jag kände nog att meningsbyggnaden var lite underlig när jag skrev......men det är ju så det funkar....typ......eeehh....?

Anders
(piggare nu)

Aha, då var ju allt mycket tydligare.

1
Bevaka tråden