Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min åttakärnors Mac

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-09-27 22:22

Detta är första gången jag besöker 99 med min alldeles sprillans Mac Pro. Fy fasiken i helvetes kakfaster så jävla härligt. Jag har ännu inte hunnit installera allt, men fan vad fart det är på Finder. Fönster hoppar fram så snabbt som det senast bara gjorde i OS 9. Precis nu, en liten stund på jorden, är allt king i min värld.:cool:

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-09-27 22:26

Jobbar du med videoregirering eller tunga 3D-applikationer? Nej, vänta, det spelar ingen roll.

Mac Pro Dual Quad Core.. En sådan vill man definitivt ha. RAM?

  • Medlem
  • 2007-09-28 10:03

Håller på att beställa 4x2GB! Haja! Tunga applikationer vet jag inte, jag har en tendens att få redan Illustrator att gå på knäna. Liksom Photoshop. Det var i och för sig på den gamla Vindtunneln. Ska bli kul att se om Bryce och Vue kan maxa alla åtta kärnorna!

Har redan varit med om en it-just-works-upplevelse när jag trodde att jag måste ställa in internetuppkopplingen. Visade sig att det räckte med att klicka på Safariikonen så var jag ute på nätet. Faan!

Det enda jag blev fundersam över var att jag fick det gamla vita tangentbordet. Är det nya aluminiumska uteslutande för iMac? Hur som helst. Fullt ös utan plös.

Ja ja, min PM G5 2x1,8 ser åtminstone likadan ut på utsidan...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-09-28 12:40

Ah, MP Quad-core! Grattis! Den kan du ha ett bra tag. Jag är väldigt nöjd med min MP Dual-core och den lär duga fin-fint ett bra tag till. Har haft den i typ ett år nu.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-09-28 13:12

Ring Apple och fråga angående tangentbordet vettja. Kan ju aldrig skada.

  • Medlem
  • 2007-09-28 13:36

Tack, Reisan. Ja, oj vad jag ska ha den. Boris: Bra tanke, tack. Ska kolla.

1
Bevaka tråden