Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Att backa

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När man befinner sig i "dagens diskussioner" och vill till ett speciellt forum så är idag enda lösningen att backa browsern. Fast ute i dagens diskussions vänsterkant finns de olika ämnesvalen men inte klickbara... vore vettigt ifall dom var det, då kommer man dit med 1 klick istället för 2... dvs. 1 omväg mindre.

- Olle

Jag har två tabs med 99mac öppna i Mozilla de gånger jag surfar 99mac eminenta forum. Tab 1: dagens aktiva, tab 2: "forum hem".. *ta-duaah*

Är säkert en bra lösning för de som väljer Mozilla eller Chimera... men du dom är knappast så många va ??

- Olle

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2002-09-29 19:48

Men tabsurfningen är väl ett av många argument till att fler borde välja Mozilla eller Chimera. Förresten har nya betan av Opera 6 också tabbhantering. Återstår således bara Omniweb och Internet Exploder.

Det där låter som en omröstning!

Edit: Hur många som kör Moz/Chim
Edit 2: Antingen gör jag 178 inlägg i denna tråden och skapar sedan en omröstning eller så fixar någon av er andra det...

[ 29 September 2002, 19:54: Meddelandet ändrat av: dsm ]

Ursäkta, men nu hamnade ni utanför trådens syfte.
Olle, din synpunkt är noterad. Ska försöka få Martins ögon denna väg.

EDIT: Stavfel

[ 29 September 2002, 20:12: Meddelandet ändrat av: Daniel Eriksson ]

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Daniel Eriksson:
Olle, din synpunkt är noterad. Ska försöka få Martins ögon denna väg.

Bra jobbat och tack... / OJ

+++

Fast ute i dagens diskussions vänsterkant finns de olika ämnesvalen men inte klickbara... vore vettigt ifall dom var det, då kommer man dit med 1 klick istället för 2... dvs. 1 omväg mindre.

- Jag hör vad du säger, det vore en förbättring!

Vi kör UBB.classic 6.3.0.1 idag och det finns en uppdatering till 6.3.1.1 som ligger och väntar. 99resor.com använder den nyare versionen och jag tittade just på den här funktionen - men den är oförändrad.

Inom kort kommer 6.4 och det blir ett stort hopp framåt med en massa nya roliga funktioner och förbättrad design. Den har jag väntat på sedan i somras faktiskt.

1
Bevaka tråden