Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"99mac testar"

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi saknar en självklar funktion här på 99mac.com - nämligen tester av nya produkter och tjänster.

Jag tror att det vore ganska enkelt att få tag på testprodukter om vi kan sätta ihop ett team som kan utföra riktigt bra test med bilder och faktatexter.

Jag har t ex en ny USB Bluetooth adapter på skrivbordet som jag tror många skulle vara intresserade av - ett test med bilder och lite knep & knåp hade ju varit kul att ta fram.

Vad tror ni om "99mac testar"?

  • Oregistrerad
  • 2002-09-24 09:52

Jag tror stenhårt på det. Är mycket intresserad av en dylik del här på 99mac. Ofta ser man en pryl, men vet inte om den uppfyller det man vill. Tester kan man aldrig få för många av.

Detta låter som en bra idé. Jag hjälper gärna till och korrekturläser artiklarna innan de läggs upp.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-09-24 11:26

Med den samlade kompetens och hängivenhet som finns här på forumet så tror jag att dessa tester skulle bli riktigt intressanta....

Ett enkelt test hade varit att fixa fram en högupplöst stor bild och ett standardscript som utnyttjar Altivec och Multiproc fullt ut.

Sedan jämför vi med en vanlig PC och ser resultatet. Bara för att kunna släppa ämnet och gå vidare ungefär.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-09-26 21:13

Men kanske vi ändå skall fortsätta denna diskussion under "Feedback"...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-09-26 21:13

Men kanske vi ändå skall fortsätta denna diskussion under "Feedback"...

1
Bevaka tråden