Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac slutar med banners..

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

...längst upp på forumet. Vi har en halv miljon visningar per månad och snart 2.500 registrerade macanvändare. Ändå får vi inte in ett ruttet lingon i bidrag/annonsering/sponsring.

Slutsats: Vi får ett snyggare, snabbare och mindre bandbreddskrävande forum och det kostar oss inte en spänn. Bra va?

Ja, jag klagar inte!

Skönt att slippa reklamen för 99reklam.com, den blinkade så förbaskat

/M

  • Medlem
  • 2002-09-20 20:30

0,5M visnigar/mån borde ju generera 25K:-/mån
5 öre visningen borde det ju vara värt.. en värdelös reklamlapp i brevlådan kostar vä ca 2:- hushåll.....

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: nixon:
0,5M visnigar/mån borde ju generera 25K:-/mån
5 öre visningen borde det ju vara värt.. en värdelös reklamlapp i brevlådan kostar vä ca 2:- hushåll.....

Deal!

Om du ger mig 2.500kr i månaden så får du sälja våra banners för exakt hur mycket du vill! Du kan livnära dig på oss!

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: - Martin -:
Skönt att slippa reklamen för 99reklam.com, den blinkade så förbaskat

/M

tack ska du ha martin. det beror på olika webbrowsers och inget annat

Inget ont om 99reklam.com, men jag tycker överlag att blinkande (animerade) banners är väldigt irriterande.

/M

  • Medlem
  • 2002-09-20 22:46
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Martin Björnström:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: nixon:
0,5M visnigar/mån borde ju generera 25K:-/mån
5 öre visningen borde det ju vara värt.. en värdelös reklamlapp i brevlådan kostar vä ca 2:- hushåll.....

Deal!

Om du ger mig 2.500kr i månaden så får du sälja våra banners för exakt hur mycket du vill! Du kan livnära dig på oss!

Eftersom jag förmodligen är världens sämsta försäljare så kan jag inte livnära mig på det, hur bra dealen än är

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: nixon:
0,5M visnigar/mån borde ju generera 25K:-/mån
5 öre visningen borde det ju vara värt.. en värdelös reklamlapp i brevlådan kostar vä ca 2:- hushåll.....

Inte lätt idag att hitta köpare av bannerexponeringar på ett forum, även till ett så lågt pris som 5 öre/exponering.
Per klick eller per lead (t.ex. avslut, köp), är vad annonsörer är beredda att betala för idag.

Finns det någon banner för att länka till 99mac.com?

1
Bevaka tråden