Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Allvarligt fel på min nya iMac

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-09-04 18:57

Skulle testa att köra in Bootcamp och Windows XP, men mitt under XP installationen stänger datorn av sig och när jag sedan startar den igen händer ingentin, bara en grå skärm. Testade att stoppa i mjukvaruskivan med os x för att starta från skivan genom att hålla in c. Det fungerade inte heller. Killen på apples support visste inte vad felet kunde vara och bad mig lämna in datorn. Va fan kan ha hänt, är det bara service som gäller nu. Någon kunnig där ute som vet?

  • Medlem
  • International user
  • 2007-09-05 10:22

Vilka tangenter e det man ska halla nere under uppstart for att gora 'reset'?
Ngn har vet sakert och det e nog vart att testa innan du slapar tillbaka den till butiken

Det är inte så att du har ett tangentbord med blåtand?

Min imac blev svart igår, efter mycket om och men fick jag igång den och skriver på den nu.. Har gjort ett hårdvarutest utan framgång men dom tror från supporten att det är något fel med just hårdvaran. Lämna in den och vara utan dator en vecka är inge kul när man just fått sin nya mac.. Ska köra me den nu tills den lägger av igen, bara hoppas det dröjer!

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2007-09-24 23:50
Ursprungligen av wildcard:

Min imac blev svart igår, efter mycket om och men fick jag igång den och skriver på den nu.. Har gjort ett hårdvarutest utan framgång men dom tror från supporten att det är något fel med just hårdvaran. Lämna in den och vara utan dator en vecka är inge kul när man just fått sin nya mac.. Ska köra me den nu tills den lägger av igen, bara hoppas det dröjer!

Är den helt ny (d.v.s. mindre än 14 dagar) kan du få en ny från apple...

1
Bevaka tråden