Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes gör ett programs säsonger till olika tv-program

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2007-09-21 13:08

Tjenare!

Sitter här med en nyinhandlad iPod Classic 160 gig och känner mig rätt nöjd måste jag säga Iaf när jag skulle börja föra över tv-programmen från iTunes stötte jag på ett problem. När jag skulle föra över The Office så märkte jag att iTunes behandlade de olika säsongerna som olika tv-program. Enkelt fixat tänkte jag och markerade alla The office avsnitt och gick in för att sätta samma Artist och Album Artist, men detta hjälpte inte. Ändå står de olika säsongerna som olika tv-serier.

Hjälp!

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2007-09-22 19:30

Satt faktiskt precis och skrev info på mina the office program för att föra över till ipoden. Har inte haft problem med det alls på den nya 160 gigaren men har för mej att jag krånglade med det på min förra 80 gigare, Kommer inte riktigt ihåg hur jag löste det men jag tror bara att jag tog bort all gammal information o skrev in den igen.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2007-09-23 18:14

På så vis, det är väll bara att ta tag i det hela. Är man perfektionist så är man..

1
Bevaka tråden