Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Prenumrera

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns en sak som jag gärna skulle vilja få in på 99mac. Ni vet när man själv skapar en ny diskussion så kan man bli påmind via mailen att någon svarat. Ibland har någon annan ställt en spännande fråga som man gärna vill följa upp... då måste man komma ihåg vad tråden hette för att kanske efter ett par dagars bortavaro försöka hitta detta. OM det typ via prefs gick att t.ex prenumrera på kanske 10 olika inlägg så skulle man inte missa svaren.

Olle

  • Medlem
  • Huddinge, Sweden
  • 2002-07-28 22:34

Håller med om att det kan vara problem med att hitta tillbaka till en intressant tråd ibland. Därför har jag börjat skriva ner vad tråden hette. Men skulle inte ha någonting emot din eventuella lösning på det lilla angenäma problemet

Just den funktionen finns inbyggd i UBB.threads har jag märkt - faktiskt väldigt bra!

Tyvärr så ser UBB.threads (vilket alltså är en databasversion av UBB som vi använder på 99mac) inte så vackert ut ännu - den finns just nu i en lite för tidig version.

Så fort den är uppdaterad till en nivå som medlemmarna på 99mac kan acceptera så installerar jag ett forum för betatestning!

Slutsats: bra förslag - och den kommer så fort vi bytt till UBB.threads.

Istället för att skriva ned namnen på diskussionerna, kan ni använda bokmärkesfunktionen i webbläsaren.

[ 28 Juli 2002, 22:40: Meddelandet ändrat av: Jon Adolfsson ]

1
Bevaka tråden