Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min "Avata image" syns inte

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-07-25 15:50

Min "Avata image" syns inte. Nån som vet varför? Den ligger ju uppe och går att se i ett eget fönster i webbläsaren.

/c

Bra fråga. När jag öppnade denna tråd var det bara ett kryss istället för en bild. Jag testade att dra din ickefungerande bild till ett separat tomt webbläsarfönster och när det då laddades så blev den också rätt i detta fönster. Skumt... Nåt som har att göra med Passagen?

  • Medlem
  • 2002-07-25 16:15

ja det har med att den ligger på passagen, de går inte att direktlänka dit, skriver du in andressen och klickar på "go" i en web-läsare funkar det dock. Använd något annat än passagen

  • Medlem
  • 2002-07-25 17:19

Min avatar image kommer att försvinna när Apple skjuter ner mitt iTools konto om 68 dagar

  • Oregistrerad
  • 2002-07-25 20:54

Nu har jag lagt bilden på ett annat stäle. Funkar detta tro?

  • Oregistrerad
  • 2002-07-25 20:55

Jaaa, det funkar!

<-- Se så glad jag blir

Tyvärr christopher, inte ens ip-numret till servern som bilden ligger på fungerar.

  • Oregistrerad
  • 2002-07-25 22:55
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Mats ´Venger´ Björnström:
Tyvärr christopher, inte ens ip-numret till servern som bilden ligger på fungerar.

Eh, mjaaa, joo... IP-numret funkar. Men servern - min burk - var inte på, Det är den nästan jämt dygnet runt annars. Fast just nu städade jag och kopplade ur lite sladdar
:rolleyes:

1
Bevaka tråden