Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Svårt att hitta gamla inlägg

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag upplever stora problem att hitta gamla trådar. Jag *vet* att jag läst dom, men hur jag än söker hittar jag dom inte. Speciellt sådana som låg i forum som nu inte finns längre. Det finns ju en enorm kunskapsdatabas här, men det är svårt att hitta nåt. Hur hittar jag till exempel något som postades i forumet Support?

Ni har väl inte raderat all gammal information varje gång ni bökat om bland diskussionsforumena? Det vore ju väldigt tråkigt, då har massor av samlad kunskap gått förlorad...

Jag håller med Adrian, verkar som om flera trådar försvunnit.

En sak som skulle förenkla sökning vore om man kunde söka inom alla kategorier (Allmänt, Livstil osv.).

Något som går att fixa?

  • Medlem
  • 2002-04-16 17:09

jag önskar också man kunde söka på alla forum samtidigt, men Martin Björnström skrev så här om det

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-04-16 18:17

Det vore också trevligt om man kunde bokmärka sina favoritdiskussioner så att de listas automatiskt när man loggar in. Det är som sagt lätt att tappa bort intressanta trådar om man inte för noggranna anteckningar om var man läste saker och ting...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-04-16 18:45

Förstår problemet med sökfunktionen, men saknar också möjligheten att söka överallt samtidigt! Speciellt efter gamla diskussioner...

Samma här, att söka i alla trådar skulle vart värt en del.

Fixat.

  • Oregistrerad
  • 2002-04-16 21:30

Superbra!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-04-16 21:49

Hipp-hipp!

:rolleyes:

1
Bevaka tråden