Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gratis Ipod Nano vid köp av Macbook pro med Back to School erbjudandet?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag bestællde en Macbook Pro innan Back to School erbjudandet kom ut. Jag ær Student! Har CSN. Bestællde før att vara exakt detta:

Mac Book Po 15/2.2/2x1GB/120-5400/128VRAM-SWE
INCASE NEOPRENE SLEEVE 15.4"-BLK/BLK-USA

Och hela kalaset gick på 16.514 sek.

Nu, angående Back to School erbjudandet. Får man en Ipod Nano Gratis, eller måste man bestælla Office och massa andra program før att få den? Læst den finstilta texten, men finner den lite svårtydd.

Hoppas någon kan svara på mitt problem. En Ipod Nano vore ju inte helt fel då det ær en hel del lååånga resor i mina studier.

... Och nej, jag har ingen møjlighet att ringa apple och fråga eftersom det skulle kosta e n halvførmøgenhet ifrån detta land.

  • Medlem
  • Borås
  • 2007-09-19 11:41

Jag har inte heller riktigt förstått hur det funkar. Men de passade på att höja priset på själva datorn med några hundringar

Vill gärna också få veta detta, beställde min MacBook Pro för några veckor sen och får den nästa vecka (jag är student).
Är det kört? Kanske man kan ringa Apple och fråga om detta, eller vet någon här på forumet svaret redan?

Ingen som vet?

Enligt den amerikanska siten så Får man en Ipod nano.

Kan ingen ringa. Jag har ingen telefon just nu.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-09-19 21:20

Sanslöst... har du ingen telefon?

Nix, no phone.

De hade de inte før 150 år sedan heller. Hur klarade sig då

Du måste beställa ipoden samtidigt som datorn för att få rabatten. Och du måste betala för nanon, det är bara det att du får tillbaka pengarna i efterhand.

1
Bevaka tråden