Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Privata meddelanden...

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-07-21 23:43

Kan man ha någon form av indikator så man ser då man fått ett privatmeddelande?

Eller finns det en funktion för det som jag inte hittat???

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: :::NIKKE::::
Kan man ha någon form av indikator så man ser då man fått ett privatmeddelande?

Eller finns det en funktion för det som jag inte hittat???

Tror inte att det finns en sån funktion här. Och om den finns så är den inte aktiverad.

Men du kan däremot få ett mejl när någon har skickat ett privat meddelande til dig
Räcker det, eller skall du ha någon slags lunarstorm funktion där det blinkar och har sig när något har hänr?

  • Oregistrerad
  • 2002-07-21 23:55
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Christoffer Larsson:
Men du kan däremot få ett mejl när någon har skickat ett privat meddelande til dig
Räcker det, eller skall du ha någon slags lunarstorm funktion där det blinkar och har sig när något har hänr?

Helst vill jag ha en Lunarstormaktig grej...

Seriöst så kollar jag mailen kanske två gånger om dagen medans jag är här betydligt oftare!

Finns tyvärr ingen sådan funktion i nuvarande UBB-versionen. Möjligen finns det något hack, kollar!

Okej, det finns ett hack som heter "PM Inbox 1.1". Det lägger till en rad längst ned (t ex) som meddelar om du har några olästa meddelanden. Ska snacka med Martin ang. detta. Lovar inget.

[ 22 Juli 2002, 00:47: Meddelandet ändrat av: Jon Adolfsson ]

  • Oregistrerad
  • 2002-07-22 00:50

tack!

Skall hålla tummarna! Kände på mig att någon annan haft samma problem som jag...

1
Bevaka tråden