Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bra jobbat

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-07-02 20:50

Smart att lösenordet ändras utan att man själv gör det när man uppdaterar sin profil.?????

sinnes =(

Kolla din mail - jag kan hjälpa dig med detta.

  • Oregistrerad
  • 2002-07-02 22:56

ok fint för det mail kontot som det gick till kommer jag inte åt men du hadde mailat mig på det som gäller så om du kan lösa passwordet den vägen så vore det fint.=)

lyckades fixa det.Men hur som helst så måste jag säga att dett a va ju ingen bra ide,nu kommer jag inte kuna logga in vart jag än kommer för detta password kommer man ju alldrig komma ihåg.Varför kunde man inte behålla det gammla som funkade utmärkt?

Funktionen är perfekt - om du förstår varför.

Vi kräver att du har en fungerande epostadress.

Om du ändrar din epostadress i profilen så skapas ett nytt lösenord och skickas till den nya adressen - för att verifiera att det verkligen existerar.

Alla problem med sådana här saker fixar Administratorn, du ska inte behöva registrera ett nytt konto.

Men hur som helst så måste jag säga att dett a va ju ingen bra ide,nu kommer jag inte kuna logga in vart jag än kommer för detta password kommer man ju alldrig komma ihåg.Varför kunde man inte behålla det gammla som funkade utmärkt?

Gå in och ändra i "min profil" igen då! Ändra lösenordet till någonting som du lättare kommer ihåg.

Det tackar vi för

Vart ska man maila när man har tabbat sig med ovanstående??? Mailadressen var delvis borttagen när jag skulle ändra i min profil, så den larmade att jag skulle ange en mailadress, så i god internetvana la jag in några skräptecken... *plonk* på mig själv...

Har provat med [email protected] och direkt till [email protected], inget svar sedan fredag kväll (det är lång tid utan 99Mac... , så nu kör jag med Special Edition login)

edit: känns som om jag vore hopplöst efter Mondo om jag måste börja om från 1 igen...

[ 13 Januari 2003, 21:46: Meddelandet ändrat av: iBjornSE ]

1
Bevaka tråden