Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

e-postprenumeration

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Varför kan jag bara prenumerera på svar på inlägg i diskussioner som jag själv skapat?
Det finns massor av trådar där jag skulle vilja bli påmind via e-post när någon svarar. Jäkligt jobbigt att surfa runt och hålla ordning på allt som jag vill ha uppföljning på.

Att göra en sökning på mitt eget medlemsnummer och förståss en idé men inte lika smidigt som att få ett mail så fort någon svarar.

Du har helt rätt. Jag hoppas att det tillkommer funktioner i version 6.2 av UBB. Den är snart klar ifrån Infopop och då installerar vi den.

Jag titta på Infopops hemsida, men det verkar tyvärr inte som e-mail för alla som skriver på listan är med i funktionerna i 6.2 (eller jag kunde då inte hitta det iaf). Däremot verkar den bli klar nu i januari, vilket är ytterst trevligt då den innehåller många andra bra förbättringar.

  • Oregistrerad
  • 2002-01-17 22:05

Instämmer helt. Har tagit upp detta i andra diskussioner förut, men inte med e-mail förslaget, jag tyckte då att man kunde få upp alla diskussioner som man är med i på startsidan, men ett mail funkar ju bra också. Hoppas nåt händer, man missar ju mycket då man inte har tid att gå in i alla forum och kolla, och att söka är krångligt.

1
Bevaka tråden