Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mycket Apple på ekonominyheterna.se

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
Ursprungligen av Ulf Skarin, ekonominyheterna:

2. Mac-världen är ett slutet system. Det har definitivt sina fördelar, framförallt för användarna där allting bara fungerar. Men det innebär också för utomstående programmakare att det är krånligare och mer restriktivt att utveckla program för Mac än för PC.

Vad menar han?

Det här börjar bli något av en käpphäst för mig men "teknikjournalist" är nog det löjligaste yrket som finns. Jag börjar misstänka att det hela bara är en enda stor AMS-åtgärd för folket som inte lyckades få jobb på sportredaktioner.

Hur ofta ser man mat/vinjournalister som inte kan skilja mellan olika druvor eller ens mellan vitt och rött vin?

Det är ju inte nördar som är den egentliga läsekretsen för "teknikkulumnister." I så fall skulle man få läsa saker av samma dignitet som http://www.roughlydrafted.com i nästan varje tidning. Smörjan som publiceras i blaskerna är riktade till slipsnissar som önskar att de kunde någonting om datorer men är hopplöst okunniga.

Det undrar jag med.

1
Bevaka tråden