Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

k610 + sms via adressbok??

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Varför får jag inte detta att funka??
Är det mobil som inte sickar dem eller är det nån plugin jag saknar. det funkar inte och det verkar vara något som andra tidigare skrivit om. nån som vet något?

Vill också få detta att funka.

Jag löste det med hjälp av den här länken.

grym länk. tack

Tack för länken ... den funkade perfekt

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-09-06 16:33

Hmm... Det funkar inte för mig och min K610i. Hur gjorde ni exakt? Bara kopierade in koden på den länkade sidan enl instruktionen? Eller har ni ändrat på några rader? Han skriver ju att det handlar om K800 iofs.

Ursprungligen av blouis:

Hmm... Det funkar inte för mig och min K610i. Hur gjorde ni exakt? Bara kopierade in koden på den länkade sidan enl instruktionen? Eller har ni ändrat på några rader? Han skriver ju att det handlar om K800 iofs.

byt ut det här <string>K800</string> på tionde raden till <string>K610</string> så borde det funka.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-09-06 19:40
Ursprungligen av johan ekstrom:

byt ut det här <string>K800</string> på tionde raden till <string>K610</string> så borde det funka.

Ja, det funkade! Verkade först för enkelt för att vara sant... Tack.

Var hittar man följande file: The file in question is /Applications/Address Book.app/Contents/Resources/ Telephony.bundle/Contents/Resources/ABDeviceCommandSets.pli

  • Medlem
  • Umeå
  • 2007-09-06 21:07

Du kan alltid öppna en terminal och skriva
"cd /Applications/Address Book.app/Contents/Resources/Telephony.bundle/Contents/Resources"

observera det ofrivilliga radbrytet ovan i "Adress Book.app".

Sedan kan du skriva
"nano ABDeviceCommandSets.plist"
För att kunna ändra din fil. Spara med "ctrl" + "x"
Spara med "ctrl+x och "

Thanks

1
Bevaka tråden