Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

stream av sverige-danmark matchen...möjligt?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

här har man oturen av att bo i storbritannien. matchen sverige-danmark kommer garanterat inte visas.

jag har hört talas om att matchen kanske kommer streamas men detta är något jag är ett riktigt blåbär på och när man kör mac så verkar möjligheterna ännu svårare.

är det någon som har tips (förutom att flyga till sverige) om hur jag kan se matchen via internet?

Senast redigerat 2007-09-03 12:49

Hålla för öronen tills matchen finns ute på nätet att ladda ner och låtsas att du ser den live. Då får du bra kvalité också.

Till nästa gång kan du väl köpa ett Digital-tv paket i Sverige och ta med till England. Var på en pub på Avenyn i onsdags och där hade de gjort tvärtom.

Ursprungligen av Pierre/M-stad:

Till nästa gång kan du väl köpa ett Digital-tv paket i Sverige och ta med till England. Var på en pub på Avenyn i onsdags och där hade de gjort tvärtom.

kan man göra det?

Som jag förstod det så var det en digitalbox för satellit de körde. Den borde väl kunna ta emot signaler från ett ganska stort område?

  • Medlem
  • 2007-09-03 19:16

Det finns en massa seeds på asiatiska siter. Man kan se nästan vad som helst. Men det brukar vara lättare med PC?

  • Oregistrerad
  • 2007-09-03 23:28

ok, men ingen direkt som kan säga vad jag kan göra. det är ju en sjukt bra match!

  • Medlem
  • 2007-09-04 09:31

Här kan man läsa:
http://www.myp2p.eu

tack baron. som det ser ut så kan man inte titta på det pga att man är macägare. synd som tusan alltså.

1
Bevaka tråden