Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Star Wars Battlefront på iMac C2D?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-09-02 19:33

Funderar på att köpa SWBF och spela med en iMac C2D 2 GHz X1600 128 MB. Macrumors säger "Runs at decent speeds under Rosetta". Aspyr säger "in our testing Battlefront runs fairly well under Rosetta, particularly if you tweak the graphical settings a little". Å andra sidan säger en kille på IMG "This game is okay but I'm running it on a macbook pro with 1 GB of Ram and 2.16 GHz of processing speed and it lags like mad. what the hell? so major demerits for that".

Så jag undrar om några här spelat SWBF på Intel-mac. Hur bra fungerar det och med vilka inställningar?

  • Medlem
  • Örebro
  • 2007-09-02 19:49

Att uhm.. "testa ett fullversions demo" är helt uteslutet eller? Isf kunde du ju undersöka det själv i förväg.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-09-02 20:00
Ursprungligen av Hagge:

Att uhm.. "testa ett fullversions demo" är helt uteslutet eller? Isf kunde du ju undersöka det själv i förväg.

Letat på Macgamefiles efter demo men finns inget...vänta nu! Jag tror jag förstår nu vad du menar med "fullversionsdemo" :). Du menar "låna" ett ex från internet. Jag får se. Blir i så fall första gången jag blir tvungen till sånt.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-09-05 14:58

Inga andra som spelar SWBF med en Intel-Mac?

1
Bevaka tråden