Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny medlem

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skövde
  • 2007-08-26 14:37

Ja, Johan heter jag och har precis fått detta konto validerat så nu är jag här.

Anledningen till att jag registerat mig är att jag har en svart MacBook på ingående (förhoppningsvis på tisdag).

Så nu är jag på väg till mac-världen.

Jag är 25 år och pluggar vid Högskolan i Skövde, Datavetenskap. Tyvärr kan jag inte uploada nån bild då jag inte har fått min kabel til kameran. Men det kommer i avantaren sen

Har hållt på med datorer ett BRA tag, nu på senare tid har jag lekt med *nix i olika varianter så nu tyckte jag att det var dax att ge mac:n ett test med. Har aldrig använt mac förut, så detta kommer att bli spännande. Anledningen är även att jag kommer att börja jobba vid sidan av så jag har mycket saker för mig, vilket gör att jag behöver en laptop som verkligen är pålitlig, och windows + pc har visats sig inte uppfylla detta krav för mig. Så därför vill jag se om Mac kan göra det.

Så, det är jag det. Bara att fråga på om det är nått

vælkome
*nixar desktop med blagblagblag.org

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-08-26 17:36

Välkommen Johan, till 99.se!

Kul att du vill joina det bästa och trevligaste forumet för dem som diggar Appleprodukter. Du har en spännande tid framför dig med din första Mac på väg!

Använd gärna forumet sökmotor för att hitta de vanligaste frågorna. Enkel sökning görs i rutan uppe till höger. Om du vill filtrera sökningar med den avancerade sökningen, så ställ markören i rutan och tryck Enter, utan att ha angett något ord i rutan. Hittar du inget som ger svar, så ställ frågor i respektive forumdelar.

Hoppas du kommer att trivas!

Mvh, Reisan.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2007-08-26 18:31
Ursprungligen av Reisan:

Välkommen Johan, till 99.se!

Kul att du vill joina det bästa och trevligaste forumet för dem som diggar Appleprodukter. Du har en spännande tid framför dig med din första Mac på väg!

Använd gärna forumet sökmotor för att hitta de vanligaste frågorna. Enkel sökning görs i rutan uppe till höger. Om du vill filtrera sökningar med den avancerade sökningen, så ställ markören i rutan och tryck Enter, utan att ha angett något ord i rutan. Hittar du inget som ger svar, så ställ frågor i respektive forumdelar.

Hoppas du kommer att trivas!

Mvh, Reisan.

Man tackar så mycket för välkommandet. Jag har surfat runt lite här och det verkar vara ett trevligt gäng som sitter och fördriver sin tid här.

Jo, nu sitter man verkligen och tuggar på naglarna tills den kommer

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-08-26 18:40
Ursprungligen av High|ander:

Jo, nu sitter man verkligen och tuggar på naglarna tills den kommer

De flesta känner igen det där i och med väntan på beställd dator. Det är likadant oavsett hur många gånger jag går igenom det.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2007-08-26 21:13

Jo, visst är det så.

Är så med all IT-gear som man beställer. Man blir 3 år och vill leka direkt med den

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-08-26 22:09
Ursprungligen av High|ander:

Jo, visst är det så.

Är så med all IT-gear som man beställer. Man blir 3 år och vill leka direkt med den

Nja, inte alla prylar men de större produkterna får en att bli barnet på julafton.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2007-08-26 22:49
Ursprungligen av Reisan:

Nja, inte alla prylar men de större produkterna får en att bli barnet på julafton.

Jo, men problemet är att nu kan man inte skaka på paketet för att höra vad det är i direkt Och är det kanske inte så bra att slita upp det heller

stikky note

aaaah, men man väljer väl **nix# på en intelmakka idag
- <vet ju inte bättre>
- <trivas e det viktiga>
- <forumet är lite merge'at med lite konstnärer oxå>
- <vi har det mysigt här>
- ~

  • Medlem
  • Skövde
  • 2007-08-28 16:09

Ja, nu sitter man och är på väg att bli galen att macen inte har kommit än.

Enligt TNT så är den fortfarande i nederländerna, så det är bara att vänta, men man blir ju så otålig så det är löjligt

  • Medlem
  • Skövde
  • 2007-08-30 03:08

Ja, nu har den äntligen kommit. Har lekt med den ett par timmar och är riktigt nöjd. Den gör precis det den blir tillsagd och inget annat. Bra bateritid och bra skärm. Mycket bra köp helt enkelt.

1
Bevaka tråden