Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Här landar jag

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hallå ja,

Matti va namnet, kommer från och bor i Göteborg. Där jag pluggar sista året på Munkebäcksgymnasiet, samhäll/media inriktning foto.

Ganska ny på mac, kört med det i skolan nu under gymnasietiden och nu har ja äntligen fått köpt min egna (min första egna dator överhuvudtaget) en vit Macbook blev det, så som många andra känner jag att jag inte kommer gå över till peecee igen. Det är helt sjukt, jag blir typ arg om någon ifrågasätter mac och argumenterar mot det.

Så vem e jag då?
Tänk den som kunde tala om det för mig, som Bob Dylan (vad jag hört) sade "All I can do is be me, whoever that is."
Jag är väl inget data geni men jag kan lagom mycket om det mesta och det ja inte kan får jag väl fråga er om, eller använda allas vår vän google till.

Gillar å pyssla med datorn och fotografera, lägger nog ner alldeles för lite tid på fotandet. Har en tendens att komma på nått annat att göra, men när jag väl kommer iväg så är det kul och ännu roligare om knäpper nån schysst bild.

99.se verkar ju vara ett kanon forum och ja tror ja kommer stortrivas här bland alla mac nördar och macgudar kanske slutar med att jag nördar ner mig jag med, vilket min flickvän hela tiden tror att jag kommer att göra och det påminner hon mig om såfort jag nämner minsta lilla som har med mac att göra.

tack för mig, ses ute bland trådarna:)

/Mr Andersson <-- mina initialer, lite coolt även om jag inte sett matrix:confused:

Hallå och välkommen

tackar tackar

Om du ser Matrix så stanna efter första filmen. Jag blev rysligt besviken på de två andra.

Och välkommen!

Matrix var på Sexan igår.

Välkommen, skulle jag säga också, ja. Välkommen.

tack tack:)

1
Bevaka tråden