Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa hörlurarna för under 1500

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Eftersom ljudupplevelsen från macbookens högtalare inte är någon religiös upplevelse vill jag köpa till hörlurar.
Vilka har den bästa ljud/pris-kvoten, maxkostnad 1500, helst under 1000?

Jag har två stycken hörlurar kring det prisläget som jag tycker du ska känna och lyssna på. Bose TriPort och Sennheiser 595.

Ska du ha dom inomhus hade jag lätt valt Sennheiser 595, utomhus är dom för stora tycker jag. TriPort-lurarna sluter väldigt tätt så man hör väldigt lite yttre ljud, så se upp när du är kring gator och trafik å sånt..

Koss Porta Pro är ju ett givet förslag, till en mycket ringa kostnad dessutom. Fördelen med priset är ju att det är överkomligt att köpa nya ifall de gamla försvinner (för små är de) - nackdelen är att de läcker ljud om man spelar lite högre. Nåväl, nåväl..

Har för mig att man kan få dem för 295:-

  • Medlem
  • Luleå
  • 2007-08-28 13:20

Är mycket nöjd med mina Sennheiser HD555, både ljud- och komfortmässigt. Prislappen är också helt okej.
Öppna lurar, så du kommer höra omgivningen - omgivningen kommer även höra det du lyssnar på till vis mån.
http://www.prisjakt.se/produkt.php?p=18597

1
Bevaka tråden