Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bildskärmsknas (ADC knarkar)

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-08-25 21:25

Nu är jag förvirrad. Tog min hederliga gamla kub till föräldrarna och lät den åtföljas av min jättefina gamla 17" ASD CRT (apple studio display tjock). När jag kopplar ihop den knarkar den loss, genom att funka, men vara blurrig, skana kontraster och liksom upprepa skuggmönster i bilden. Detta hände inte när jag igår kopplade in min platta 17" ASD, men däremot mins jag att det hänt en gång tidigare på en annan tjockskärm (som kan ha varit via ADC (apple display connector, va?). Vad är felet? Inte skärmen, och inte bildskärmskortet - men kanske liksom crt-delen av adc-porten? Eller? Hilfe!

har du käkat konstiga svampar på senaste tiden kan det kanske vara det? Eller menar du att andra ser felet också?

  • Medlem
  • 2007-08-26 09:36

Jag undvek nogsamt att tugga i mig svamp på promenaden igår, så det kan jag utesluta. Liksom att det bar skulle vara jag som ser suddigt. Uppenbarligen är ngt vajsing med bidskärmskortet/porten/skärmen... men vad?

1
Bevaka tråden