Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stulen iMac G4 20" Globe

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ja, det är konstaterat, min kära och snygga iMac är stulen (hos Posten, av en anställd)!

Serienumret är: W83480HSPVX

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-08-09 19:37

Jag tog mig friheten och la en varning på Macworlds forum också.

Ursprungligen av Homy:

Jag tog mig friheten och la en varning på Macworlds forum också.

Tack Homy! Du är värsta riddaren!

Usch... jättehemskt måste det kännas, hoppas du får tillbaka datorn, blir ju surt ifall den är föralltid borta..

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2007-08-10 10:47
Ursprungligen av annelito:

Ja, det är konstaterat, min kära och snygga iMac är stulen (hos Posten, av en anställd)!

Serienumret är: W83480HSPVX

Tråkigt att höra. Har Posten bekräftat detta och själva gjort en polisanmälan? För nu har den visserligen förkommit ur ett kundperspektiv, men Posten känner ju till att en anställd har stulit den på sin arbetsplats.

Posten gör nog sin egna "interna utredning" som det kallas och den är SUPERHEMLIG tydligen...

Fan vad trist! Hoppas det löser sig och att dom får fast vem som än stulit den. Framförallt hoppas jag att Du får tillbaka det som tillhör dig.

Ursprungligen av Jani Uutela:

Fan vad trist! Hoppas det löser sig och att dom får fast vem som än stulit den. Framförallt hoppas jag att Du får tillbaka det som tillhör dig.

Ja, hoppas det blir "pay-back-time" för tjuven, när han minst anar...
Men jag kan nog glömma innehållet i den...

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-08-25 17:05

Hur går det med Postens "internutredning"?

Ursprungligen av boris91:

Hur går det med Postens "internutredning"?

http://www.99.se/koepa-mac-koeptips/221129-posten-har-tappat-bort-min-dator.html

Ursprungligen av boris91:

Hur går det med Postens "internutredning"?

Det får man nog aldrig reda på tyvärr...därför den kallas "internutredning"...:tveksam:

1
Bevaka tråden