Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod med OS X

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

iPod är död, länge leve iPoden !

Inte råder det någon tvivel om att nästa gen ipod kommer ha OS X eller rättare sagt en lättare version av OS X likt vad iPhone & Apple TV har ... att sluta cirkeln genom att ha OS X i samtliga Apples operativ beroende produkter är självklar...

Men vad kan vi förvänta oss av nästa gen ipod ...? vad krävs för funktioner för att få oss att välja en ipod och inte en iphone ? för visst kommer det finnas de som fortfarande kommer önska ha "bara en ipod" ....

Wi-Fi, Bluetooth, PowerCast Recharging, osv ..

kommer nästa gen ipod helt enkelt vara en iphone i light version där mobil funktionaliteten finns där, oavsett om man vill använda den eller ...

är ipoden död som som vi är vana ?

vad tror ni ?

Ange källa när du lägger in bilder, som i detta fall då bilderna är tagna från Hrmpf!: The iPhone Nano closer than you think?

Sen även MacRumors: OS X Based iPods at Media Event in September?

Fet iPod nano på gång

Inte konstigt att det är osx. Hur mycket embedded linux finns det inte i massa elektronikprodukter?
Men att de bara skulle ha iphone-modeller skulle kännas märkligt o onödigt dyrt. Dyrt som i onödigt dyrt för apple.

Ursprungligen av Code Red:

Inte konstigt att det är osx. Hur mycket embedded linux finns det inte i massa elektronikprodukter?
Men att de bara skulle ha iphone-modeller skulle kännas märkligt o onödigt dyrt. Dyrt som i onödigt dyrt för apple.

Fast onödigt dyrt behöver det knappast vara, de har ju redan utvecklat och betalt för dagens gränssnitt som finns i iPod och som inte är OS X. Så jag ser inte hur det skulle vara dyrt att bara fortsätta med det. Jag tror OS X kommer till iPod, det känns givet, iaf för high end-modellerna, men jag menar bara att det inte behöver vara dyrt att inte ha det.

1
Bevaka tråden