Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ett erkännande om köp av PC-laptop

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Känner mig tvungen. Har alltid sagt - ingen pc innanför mina väggar ! Nu står jag där.
Köpte en HP DV6521.ED/VP bärbar för 9990 kronor. Behövde en bärbar med spec. innehåll. Kollade på Apple - vad får man för dom pengarna - minsta macbooken - exakt.
Ibland är det svårt, när man även behöver en PC.
Tyckte jag fick otroligt mycket för pengarna:

Lustigt, jag tittade på just den igår när jag var på Onoff, såg helt ok ut och precis som du säger så har den bra innehåll. Det blir i och för sig billigare med Fusion (vmware) för några hundra om man nödvändigtvis måste köra något windowsprogram men det är ju roligt med ny dator också!

  • Medlem
  • Täby
  • 2007-08-22 10:32

Hade du däremot lagt några pengar extra så hade du fått både en Mac och en PC i samma (lite fetare macbook) nu har du ju inte valet att köra OSX på den... men men... det beror ju helt på vad du ska ha den till
Kul att du är nöjd iaf!

Ursprungligen av kainen:

Hade du däremot lagt några pengar extra så hade du fått både en Mac och en PC i samma (lite fetare macbook) nu har du ju inte valet att köra OSX på den... men men... det beror ju helt på vad du ska ha den till
Kul att du är nöjd iaf!

Som du kanske vet funkar inte allting med mac ännu.......det skall jag ha den till. På min stationära (mac intel) kan jag ju göra det du föreslog. Med risk för virus osv.
Vår värld är inte perfekt.

  • Medlem
  • Täby
  • 2007-08-23 09:02

Sant men nu har du inte alternativet att köra både och... det var det jag tänkte mest på... nu måste du köra win / linux på den

Vad är det du ska köra som inte fungerar? (Bara nyfiken... jag vet att det finns saker)
Tex på jobbet kör vi PC enbart för att det inte finns vettiga alternativ till Autocad och SPCS.

Ursprungligen av kainen:

Sant men nu har du inte alternativet att köra både och... det var det jag tänkte mest på... nu måste du köra win / linux på den

Vad är det du ska köra som inte fungerar? (Bara nyfiken... jag vet att det finns saker)
Tex på jobbet kör vi PC enbart för att det inte finns vettiga alternativ till Autocad och SPCS.

SPCS är faktiskt ett av dom. Uppgraderingar av SonyEricsson och min GPS är ett annat. Men det finns fler.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-08-23 18:14

Kapar tråden lite.

Har precis installerat Vista på min Macbook Pro, faktiskt inte så illa som jag trott och fått höra.

Vänta du...

1
Bevaka tråden