Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HP Colour LaserJet 2600n + APE Installationsfråga

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Så var 2600n på skriv bordet. Har installerat alla firmware och drivers och software för den så..

USB koppling till MBP ( den nya) och OS X v.10.4.10 INGA problem den dyker upp i skrivarlistan och fungerar:p

När jag kopplar in den på Aiport Extremen och använder Nätverkskoppling så är det INGA problem för Windows XP att hitta den och använda den MEN..

"Problem" med Macen:cool:

1) Väljer Lägg Till och mycket riktigt så dyker den upp som en Bonjour skrivare.

2) Finner INTE 2600 modellens drivrutiner så..

3) VILKEN SKALL/REKOMENDERAS jag att använda,
HP GIMP BETA av något slag eller..

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2007-08-22 15:34

Är det samma version av drivrutin som följer med som finns på HP's sida?
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareDescription.jsp?lang=en&cc=se&prodTypeId=18972&prodSeriesId=446153&prodNameId=446154&swEnvOID=219&swLang=8&mode=2&taskId=135&swItem=ly-40466-2

Du borde kunna välja rätt PPD antingen om du väljer "Skriv ut med - Annat..." eller om den hamnar i HP listan.

Ursprungligen av Jetwash:

Är det samma version av drivrutin som följer med som finns på HP's sida?
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareDescription.jsp?lang=en&cc=se&prodTypeId=18972&prodSeriesId=446153&prodNameId=446154&swEnvOID=219&swLang=8&mode=2&taskId=135&swItem=ly-40466-2

Du borde kunna välja rätt PPD antingen om du väljer "Skriv ut med - Annat..." eller om den hamnar i HP listan.

Ja den är installerad!

Senast redigerat 2007-08-22 16:13
  • Medlem
  • Värmdö
  • 2007-08-22 19:16

(Testade att ta ner drivrutinen och lägga till en skrivare, men den dyker inte upp i listan.)

HP skriver i sina installationsinstruktioner: "Once the installer has completed use Print Center or Printer Setup Utility to Add the printer."

Fick du med något sådant program?

Ursprungligen av Jetwash:

Fick du med något sådant program?

Jag har INTE hittat det NEJ !!

Har botat om ALLTING !!
Modem, Router 1, Router2=APE=BRYGGAD samt startade OM MBP och nu fungerar det !!

Så TACK för support,hjälp och stöd:p

1
Bevaka tråden